sobota, 4 marca 2017

Beata Wąsowska - wernisaż wystawy La donna vera

ponieważ zabrakło na wernisażu fotografa, zrobiłam parę zdjęć, żeby było co wrzucić na fb. Koszmar dla amatora, bo ściany mocno oświetlone, a środek wcale (sama ustawiałam :D), obrazy mocno kolorowe i przy tym ludzie wyglądali po prostu szaro. Ale potraktowałam to jako ćwiczenie na zasadzie, że i tak się kiedyś muszę nauczyć, to czemu nie zacząć od razu


osobnym tematem na wystawie były dzieci...


tego mama zaczęła rozśmieszać do zdjęcia (bo wcześniej był rozczarowany, że nie może się napić z kubeczka), to backstage:

i efekt

taki portret:

Pani, którą poprosiłam o zdjęcie, bo szalenie spodobał mi się jej uśmiech, uśmiechnęła się jeszcze bardziej, jej mąż powiedział, że na każdej imprezie ktoś ją wypatrzy. I że są razem od 56 lat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz